دانلود آموزش جامع 3DS Studio Max - کمپانی CG Academy - حجم 80 گیگابایت Profit every 10 minutes!
آی پی رنک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 23 فروردين 1393
بازدید : 2716
نویسنده : گرجی

http://vatandownload.com/image/img/0lqt8ifu9ds5uetx9uw.jpg

برای اولین بار در ایران به صورت کامل ...  80 گیگابایت با لینک مستقیم !

کامل ترین مجموعه ی آموزش گرافیک سه بعدی و نرم افزار
3DS Studio Max 

آموزش جامع تری دی مکس از شرکت CG Academy - در قالب 33 دی وی دی و 80 گیگابایت !


یکی از مشکلات بزرگ وب سایت های ایرانی و مخصوصا وب سایت های دانلود فارسی زبان
,  بی توجهی به مطالب آموزشی نرم افزار های تخصصی به دلیل حجم بالای آن ها میباشد . در ایران شاید بیش از 100 وب سایت و وبلاگ دانلود نرم افزار وجود داشته ولی فقظ 2 یا 3 وب سایت قدرت آپلود فایل ها و آموزش های عظیم مهندسی را دارند و سایر  این وب سایت ها فقط به فکر درآمد و کسب در آمد از کاربران به عنوان های VIP و ... در قبال دانلود این آموزش ها هستند . نرم افزار هایی مثل فایرفاکس و مدیاپلیر و ... در تمامی وبلاگ های دانلود نرم افزار هم امکان دانلود وجود دارد پس باید به فکر کار جدیدی برای پیشرفت علم در کشور عزیزمان باشیم .

اگر شما هم از علاقمندان به گرافیک سه بعدی و پویا نمایی رایانه ای که عنوان "نسل نوین دانش رایانه ای" را از آن خود کرده است می باشید، مطمئنا دسترسی به بسته ی آموزشی حرفه ای و ارزشمندی که تمامی مباحث عمده حرفه ای این علم را تحت پوشش قرار می دهد،برایتان بسیار ضروری و مفید است !
یکی از برترین بسته های آموزشی نرم افزار 3DS Studio Max منحصر به گروه بزرگ CG Academy و متخصصان حرفه ای آن است که پکیج آموزشی جامع، عظیم و بی نظیری را در قالب 33 دی وی دی آموزشی و بیش از 90 ساعت آموزش جامع مالتی مدیا برای علاقمندان این نرم افزار و تمامی نیازمندان به این دانش سه بعدی سازی فراهم کرده اند که تمامی مباحث عمده کار با این نرم افزار همچون Workflow یا روش کاری ، Modelling یا مدل سازی طرح، Texturing یا ساخت بافت طرح، Particle یا ذرات در طرح، مبحث Maxscript و مبحث Rigging را به طور کامل در بر می گیرد !

سه بعدی سازی CG Academy  در بازار های جهانی ارزشی بالغ بر 1900 دلار امریکا داراست!  - امروز شما میتوانید این مجموعه ی بی نظیر را به صورت رایگان از وطن دانلود دریافت کنید - ( امکان خرید پستی فعال میباشد )

مباحث آموزشی 3DS Studio Max کمپانی CG Academy :

بخش Workflow یا بخش مقدماتی کار با نرم افزار
مباحث Modelling یا مدل سازی در نرم افزار 3DS Studio Max
مباحث MAXScript در نرم افزار 3DS Studio Max
مباحث Texturing در نرم افزار 3DS Studio Max
مباحث MAXScript در نرم افزار 3DS Studio Max
مباحث Rigging در نرم افزار 3DS Studio Max
مباحث Particles یا ذرات در نرم افزار 3DS Studio Max
مباحث آموزشی پلاگین بزرگ و مطرح AfterBurn در نرم افزار 3DS Studio Max

و....

توضیحات کامل در ادامه مطلب موجود میباشد

 بخش Workflow یا بخش مقدماتی کار با نرم افزار

- مبحث 3dsmax Workflow 1 - User Interface & Basic Workflow : این دی وی دی آموزشی مشتمل بر 13 بخش و 4 ساعت و 45 دقیقه آموزش جامع مالتی مدیاست که به آموزش Interface و محیط نرم افزار سه بعدی سازی 3DS Studio Max و نحوه استفاده از کار با این محیط می پردازد.

- 3dsmax Workflow 2 - Proceduralism : این دی وی دی مشتمل بر 4 ساعت آموزش جامع مالتی مدیا در 9 بخش آموزشیست که به رویه کاری 3DS Studio Max و طراحی در آن می پردازد .


مباحث Modelling یا مدل سازی در نرم افزار 3DS Studio Max

- Advanced Modelling 1 - Sub-D Creature Modelling : این دی وی دی مشتمل بر 3 ساعت و 49 دقیقه آموزش مبحث بسیار مهم مدل سازی به خصوص Sub-Division در Creature ها و شخصیت های خلق شده در 3DS Max می باشد .
- Advanced Modelling 2 - Technical Modelling 1 : دی وی دی شماره دو مبحث مدل سازی به طور کامل و تخصصی به بحث مدل سازی یا Modelling در 3DS Studio Max می پردازد و متشکل از 7 ساعت و 15 دقیقه آموزش کامل این مبحث به صورت کاملا حرفه ای و در 15 بخش آموزشی می باشد .

مباحث Texturing در نرم افزار 3DS Studio Max

- Texturing Fundamentals 1 - UV Mapping & Texturing : آشنایی کامل با مفاهیم Texturing در 3DS Max به خصوص بحث UV و UVW Mapping که این مباحث چه هستند و چگونه می شود با آنها کار کرد . زمان آموزش 4 ساعت و 15 دقیقه در 15 بخش آموزشی .

- Intermediate Texturing 1 - The Unwrap UVW Tool : آشنا کردن کاربر با مفاهیم Unwrap UVW در نسخه های جدید 3D Max و آموزش متوسه مبحث Texturing از جمله مباحث این دی وی دی آموزشیست که از 4 ساعت و 47 دقیقه آموزش برای 14 بخش مهم آموزشی تشکیل شده است .

- Advanced Texturing 1 - Creature UV Unwrapping : مبحث پیشرفته و حرفه ای Texturing به طور کامل که تمامی فنون این مبحث را به پایان می رساند و در این زمینه به یک حرفه ای مبدل می سازد . آموزش 5 ساعت و 5 دقیقه در 13 بخش آموزشی می باشد .


مباحث MAXScript در نرم افزار 3DS Studio Max

- MAXScript Fundamentals 1 - Variables, Macroscripts & Functions : آشنا کردن کاربر سه بعدی کار با مفاهیم مقدماتی و متوسطه این مبحث مهم منو ها و ابزارها و آموزش های مرتبط از وظایف این مبحث است . مدت زمان آموزش 3 ساعت و 4 دقیقه و متشکل از 14 بخش آموزشیست .

- MAXScript Fundamentals 2 - MAXSctipt For The Masses : سری دوم آموزش کلیات MAXScript که شما را در دنیای این علم سه بعدی سازی به کمال می رساند . این آموزش 3 ساعت و 13 دقیقه می باشد و از 12 بخش آموزشی تشکیل شده است .

- Advanced MAXScript 1 - The Matrix: Explained : آموزش پیشرفته و حرفه ای مبحث Texturing که تمامی نکات ناگفته و حرفه ای این فن را به شما آموزش می دهد . مدت زمان آموزش 5 ساعت و در 15 بخش آموزشی می باشد .

مباحث Rigging در نرم افزار 3DS Studio Max

- Intermediate Rigging 1 - FK Spine, Leg & Foot Rig : بخش اول از آموزش مبحث Rigging که به طراحی و خلق شخصیت های انسانی به ویژه بخش های پا و اعظای مشابه می پردازد . مبحث اولیه این آموزش شامل 2 ساعت و 8 دقیقه آموزش مالتی مدیا در 8 بخش آموزشیست .

Intermediate Rigging 2 - Spline IK, Arm & Hand Rig : بخش دوم از آموزش مبحث Rigging که به طراحی و خلق شخصیت های انسانی به ویژه بازو و دست و اعظای مشابه می پردازد. این مبحث شامل 2 ساعت و 21 دقیقه آموزش مالتی مدیا در 11 بخش آموزشیست .

Intermediate Rigging 3 - Skinning Techniques :بخش سوم از آموزش مبحث Rigging که به تکنیک های خلق و طراحی پوست در بدن می پردازد . این مبحث از 3 ساعت و 9 دقیقه آموزش جامع چندرسانه ای در قالب 10 بخش آموزشی تشکیل شده است .

Intermediate Rigging 4 - Facial Rigging Techniques : بخش چهارم و آخرین مبحث از Rigging که به طور تخصصی به تکنیک های مهم طراحی و خلق چهره و چگونگی هرچه زیباتر و طبیعی تر ساختن چهره های مجازی می پردازد . مشتکل از 6 ساعت و 37 دقیقه آموزش جامع و کامل در قالب 17 بخش آموزشیست .



مباحث Particles یا ذرات در نرم افزار 3DS Studio Max

- Particle Flow Fundamentals 1 - Principles & Workflow : مبانی و مفاهیم کلی و مقدماتی فن Particles در 3DS Studio Max و بهره بری از ویژگی جدید اضافه شده به نسل جدید نرم افزار 3DS Studio Max ! دو ساعت و 33 دقیقه آموزش در 8 بخش و مبحث مختلف آموزشی از ویژگی های دی وی دی شماره اول این مبحث مهم است .

- Particle Flow Fundamentals 2 - Operators1 : بخش اول آموزش جامع اپراتور ها در مبحث Particles که توضیح آبجکت ها و بخش هایی مهم همچون Birth, Birth Script, Delete, Position Icon, Position Object, Rotation, Spin, Scale, Speed, Speed By Surface, Speed By Icon و Keep Apart و غیره در مبحث ذرات می باشد . 2 ساعت و 52 دقیقه آموزش در سه بخش آموزشی را این مبحث داراست .

- Particle Flow Fundamentals 3 - Operators 2 : بخش دوم آموزش آموزش جامع اپراتور ها در مبحث Particles که توضیح آبجکت ها و بخش هایی مهم همچونShape, Shape Facing, Shape Instance, Shape Mark, Materials Static, Material Dynamic, Material Frequency, Mapping, Cache, Display, Notes, Force, Render and Script .

- Particle Flow Fundamentals 4 - Tests, Forces & Collisions : چهارمین بخش آموزش مهم ذرات به Test ها، Force SpaceWarps وCollision Deflectors تعلق دارد . آموزشی بالغ بر 4 ساعت و 43 دقیقه در 5 بخش آموزشی .

- Particle Flow Fundamentals 5 - Practical Examples : پنجمین بخش این مبحث بهم به مثال های کاربردی تعلق دارد . 4 ساعت و سه دقیقه طول این تمارین و آموزش هاست که 6 بخش کلی را شامل می شود.


مباحث آموزشی پلاگین بزرگ و مطرح AfterBurn در نرم افزار 3DS Studio Max

- Afterburn Masters 1 - Afterburn Fundamentals : اولین بخش از آموزش کامل پلاگین بزرگ AfterBurn شرکت Sitni Satis برای خلق احتراق و آتش بسیار طبیعی در محیط های مجازی . بخش اول آموزش این مبحث بزرگ به آموزش مفاهیم و اصول این تکنیک و نرم افزار جانبی تعلق دارد . 3 ساعت و 40 دقیقه آموزش کامل در 8 بخش آموزشی .

- Afterburn Masters 2 - Fireball : دومین آموزش این مبحث شما را با چگونگی ساخت گلوله های آتشین بزرگ و انفجار های عظیم آشنا می کند . 2 ساعت و 1 دقیقه آموزش در 8 بخش مختلف آموزشی .

- Afterburn Masters 3 - Air Strike : سومین آموزش مبحث بزرگ AfterBurn به آموزش چونگی خلق AirStrike یا حملات هوایی آتشین و .. می پردازد . 2 ساعت و 11 دقیقه آموزش در 7 مبحث بزرگ آموزشی محتویات این دی وی دی می باشد .


Modeling Fundamentals 1: Primitives & Poly Fundamentals - مبحث کلیات مدل سازی 1


دیسک اول آموزش کلیات مدل سازی در تری دی مکس که در این دیسک آموزش می بینید که چگونه بتوانید آبجکت ها و آیتم ها را استادانه در فضای سه بعدی هدایت و مدیریت کنید و با استفاده از اصول ساخت چندضلعی Polygon در دنیای سه بعدی بتوانید به سادگی مدل یک اثر سه بعدی را خلق کنید .

سطح آموزش مقدماتی و کلیات است و سورس پروژه آموزشی را نیز به همراه دارد.

مدت زمان آن 5 ساعت و 26 دقیقه و بر روی نسخه 9.0 از تری دی مکس است .


Modeling Fundamentals 2: Polygonal Mesh Modeling : - مبحث کلیات مدل سازی 2

دیسک دوم آموزش کلیات مدل سازی در تری دی مکس که در این دیسک ادامه آموزش دیسک شماره یک را دنبال می کنید. نمایش تفاوت های اصلی میان ویرایش Mesh و ویرایش Polygon در اشکال هندسی سه بعدی و همچنین نمایش عناصر اصلی ویرایش Mesh از ویژگی های این درس است .

سطح آموزش مقدماتی و کلیات است و سورس پروژه آموزشی را نیز به همراه دارد.

مدت زمان آن 4 ساعت و 1 دقیقه و بر روی نسخه 9.0 از تری دی مکس است .


Modeling Fundamentals 3: Spline Based Tools : - مبحث کلیات مدل سازی 3

دیسک سوم آموزش کلیات مدل سازی در تری دی مکس که تمرکز این بخش عمدتا بر روی مدل سازی های منحنی ها و اشکال دایره ای شکل و منحنیست . چگونگی ویرایش و ترکیب این اشکال با یکدیگر و استفاده از تمپلات های آماده در این زمینه و همچنین استفاده از ابزارهای مختلف مکس در این زمینه از عناوین آموزشی این بخش است .

سطح آموزش مقدماتی و کلیات است و سورس پروژه آموزشی را نیز به همراه دارد.

مدت زمان آن 6 ساعت و 17 دقیقه و بر روی نسخه 9.0 از تری دی مکس است .

Modeling Fundamentals 4: Sub-Ds & Combine Techniques : - مبحث کلیات مدل سازی 4

دیسک چهارم آموزش کلیات مدل سازی در تری دی مکس که موضوع مدل سازی سطوح Sub Devision Surface Modeling را در مکس را دنبال می کند. مهارت ها و تکنیک های مختلف اصولی را در این فن به شما آموزش می دهد و شما را به خوبی با این بخش مدل سازی آشنا می کند .

سطح آموزش مقدماتی و کلیات است و سورس پروژه آموزشی را نیز به همراه دارد.

مدت زمان آن 6 ساعت و 38 دقیقه و بر روی نسخه 9.0 از تری دی مکس است .

Animation Fundamentals 1: The Core Principles - مبحث کلیات انیمیشن سازی 1

دیسک اول آموزش کلیات انیمیشن سازی در تری دی مکس که تمرکز بر روی هسته و عناصر اصلی آموزش انیمیشن سازی در تری دی مکس است . آموزش موضوعاتی همچون زمان بندی، فاصله گذاری، حجم و وزن، اورلپ و ... از موضوعات درس اول انیمیشن است .

سطح آموزش مقدماتی و کلیات است و سورس پروژه آموزشی را نیز به همراه دارد.

مدت زمان آن 7 ساعت و 47 دقیقه و بر روی نسخه 9.0 از تری دی مکس است .

Animation Fundamentals 2: Adding Character- مبحث کلیات انیمیشن سازی 2


دیسک دوم آموزش کلیات انیمیشن سازی در تری دی مکس که تمرکزش بر آنالیز کاکتر، حرکت دادن کارکتر، ساخت محیط و اجزا مرتبط با کارکتر است . روی هم رفته دو مبحث آموزشی کلیات انیمیشن یک و دو می تواند کاربر را به خوبی با کلیات انیمیشن آشنا کند .

سطح آموزش مقدماتی و کلیات است و سورس پروژه آموزشی را نیز به همراه دارد.

مدت زمان آن 4 ساعت و 37 دقیقه و بر روی نسخه 9.0 از تری دی مکس است .


Particle Flow Scripting 1: The PFlow Script Show - مبحث اسکریپت نویسی ذرات 1

قسمت اول از 2 سری آموزشی اسکریپت نویسی پارتیکل ها Particle Flow Scripting که به آموزش این فن حرفه ای در تری دی مکس و چگونگی کار با این بخش از تری دی مکس می پردازد .

سطح آموزش پیشرفته است و سورس پروژه آموزشی را نیز به همراه دارد.

مدت زمان آن 2 ساعت و 48 دقیقه و بر روی نسخه 9.0 از تری دی مکس است .

Particle Flow Scripting 2: The PFlow Script Show - مبحث اسکریپت نویسی ذرات 2


قسمت دوم از 2 سری آموزشی اسکریپت نویسی پارتیکل ها Particle Flow Scripting که به آموزش این فن حرفه ای در تری دی مکس و چگونگی کار با این بخش از تری دی مکس می پردازد .

سطح آموزش پیشرفته است و سورس پروژه آموزشی را نیز به همراه دارد.

مدت زمان آن 4 ساعت و 20 دقیقه و بر روی نسخه 9.0 از تری دی مکس است .

HLSL Shader Creation 1: HLSL Fundamentals - کلیات HLSL

قسمت اول از آموزش حرفه ای HLSL و برنامه نویسی به این زبان حرفه ای تری دی مکس که از علوم مهم دنیای سه بعدی کنونی است . در این بخش شما با کلیات این زبان آشنا می شوید .

سطح آموزش پیشرفته است و سورس پروژه آموزشی را نیز به همراه دارد.

مدت زمان آن 3 ساعت و 14 دقیقه و بر روی نسخه 9.0 از تری دی مکس است .


HLSL Shader Creation 2: Light & Shading Models - نورپردازی و مدل های سایه ای


قسمت دوم از آموزش حرفه ای HLSL و برنامه نویسی به این زبان حرفه ای تری دی مکس که در قسمت دوم بیشتر به اصول نورپردازی و سایه ها با استفاده از این زبان در تری دی مکس می پردازد.

سطح آموزش پیشرفته است و سورس پروژه آموزشی را نیز به همراه دارد.

مدت زمان آن 3 ساعت و 24 دقیقه و بر روی نسخه 9.0 از تری دی مکس است .


Lighting & Rendering Fundamentals 1: Light & Color Theory : کلیات نورپردازی و رندرینگ در مکس


آموزش کلیات نورپردازی و رندر در تری دی مکس که کاربر را حالات مختلف رندرینگ و نورپردازی در مکس آشنا می کند. زیبایی رنگها، نورپردازی، انعکاس نور، درجه حرارت رنگها و ...از ویژگی های این درس آموزشی است .

سطح آموزش مقدماتی و کلیات است و سورس پروژه آموزشی را نیز به همراه دارد.

مدت زمان آن 3 ساعت و 33 دقیقه و بر روی نسخه 9.0 از تری دی مکس است .

Lynda.com 3ds Max 2010 New Features : ویژگی های جدید تری دی مکس 2010

ترجمه ی متن برگرفته از پی سی ورلد

 

 

 

  دانلود با لینک مستقیم :

 

DVD 1 - آموزش تری دی مکس

DVD01 - 3dsmax Workflow 1(www.vatandownload.com).part1.rar
 

DVD01 - 3dsmax Workflow 1(www.vatandownload.com).part2.rar
 
DVD01 - 3dsmax Workflow 1(www.vatandownload.com).part3.rar

DVD 2 - آموزش تری دی مکس
 

DVD02 - 3dsmax Workflow 2(www.vatandownload.com).part1.rar
 
DVD02 - 3dsmax Workflow 2(www.vatandownload.com).part2.rar
 
DVD02 - 3dsmax Workflow 2(www.vatandownload.com).part3.rar

DVD 3 - آموزش تری دی مکس

DVD03 - Modelling Fundamentals 1(www.vatandownload.com).part1.rar
 
DVD03 - Modelling Fundamentals 1(www.vatandownload.com).part2.rar
 
DVD03 - Modelling Fundamentals 1(www.vatandownload.com).part3.rar
 
DVD03 - Modelling Fundamentals 1(www.vatandownload.com).part4.rar

DVD 4 - آموزش تری دی مکس

DVD04 - Modelling Fundamentals 2(www.vatandownload.com).part1.rar
 
DVD04 - Modelling Fundamentals 2(www.vatandownload.com).part2.rar
 
DVD04 - Modelling Fundamentals 2(www.vatandownload.com).part3.rar

DVD5 - آموزش تری دی مکس

DVD05 - Modelling Fundamentals 3(www.vatandownload.com).part1.rar
 
DVD05 - Modelling Fundamentals 3(www.vatandownload.com).part2.rar
 
DVD05 - Modelling Fundamentals 3(www.vatandownload.com).part3.rar

DVD 6 - آموزش تری دی مکس

DVD06 - Modelling Fundamentals 4(www.vatandownload.com).part1.rar
 
DVD06 - Modelling Fundamentals 4(www.vatandownload.com).part2.rar
 
DVD06 - Modelling Fundamentals 4(www.vatandownload.com).part3.rar
 
DVD06 - Modelling Fundamentals 4(www.vatandownload.com).part4.rar
 
DVD06 - Modelling Fundamentals 4(www.vatandownload.com).part5.rar

DVD 7 - آموزش تری دی مکس

DVD07 - Advanced Modelling 1(www.vatandownload.com).part1.rar
 
DVD07 - Advanced Modelling 1(www.vatandownload.com).part2.rar
 
DVD07 - Advanced Modelling 1(www.vatandownload.com).part3.rar

DVD 8 - آموزش تری دی مکس

DVD08 - Advanced Modelling 2(www.vatandownload.com).part1.rar
 
DVD08 - Advanced Modelling 2(www.vatandownload.com).part2.rar
 
DVD08 - Advanced Modelling 2(www.vatandownload.com).part3.rar
 
DVD08 - Advanced Modelling 2(www.vatandownload.com).part4.rar
 
DVD08 - Advanced Modelling 2(www.vatandownload.com).part5.rar

DVD 9 - آموزش تری دی مکس

DVD09 - Texturing Fundamentals 1(www.vatandownload.com).part1.rar
 
DVD09 - Texturing Fundamentals 1(www.vatandownload.com).part2.rar
 
DVD09 - Texturing Fundamentals 1(www.vatandownload.com).part3.rar
 
DVD09 - Texturing Fundamentals 1(www.vatandownload.com).part4.rar
 
DVD09 - Texturing Fundamentals 1(www.vatandownload.com).part5.rar

DVD 10 - آموزش تری دی مکس

DVD10 - Intermediate Texturing 1(www.vatandownload.com).part1.rar
 
DVD10 - Intermediate Texturing 1(www.vatandownload.com).part2.rar

DVD 11 - آموزش تری دی مکس

DVD11 - Advanced Texturing 1(www.vatandownload.com).part1.rar
 
DVD11 - Advanced Texturing 1(www.vatandownload.com).part2.rar
 
DVD11 - Advanced Texturing 1(www.vatandownload.com).part3.rar
 
DVD11 - Advanced Texturing 1(www.vatandownload.com).part4.rar

DVD 12 - آموزش تری دی مکس

DVD12 - Intermediate Rigging 1(www.vatandownload.com).rar

DVD 13 - آموزش تری دی مکس

DVD13 - Intermediate Rigging 2(www.vatandownload.com).part1.rar
 
DVD13 - Intermediate Rigging 2(www.vatandownload.com).part2.rar

DVD 14 - آموزش تری دی مکس

DVD14 - Intermediate Rigging 3(www.vatandownload.com).part1.rar
 
DVD14 - Intermediate Rigging 3(www.vatandownload.com).part2.rar
 
DVD14 - Intermediate Rigging 3(www.vatandownload.com).part3.rar
 
DVD14 - Intermediate Rigging 3(www.vatandownload.com).part4.rar

DVD 15 - آموزش تری دی مکس

DVD15 - Intermediate Rigging 4(www.vatandownload.com).part1.rar
 
DVD15 - Intermediate Rigging 4(www.vatandownload.com).part2.rar
 
DVD15 - Intermediate Rigging 4(www.vatandownload.com).part3.rar
 
DVD15 - Intermediate Rigging 4(www.vatandownload.com).part4.rar

DVD 16 - آموزش تری دی مکس

DVD16 - MAXScript Fundamentals 1(www.vatandownload.com).part1.rar
 
DVD16 - MAXScript Fundamentals 1(www.vatandownload.com).part2.rar

DVD 17 - آموزش تری دی مکس

DVD17 - MAXScript Fundamentals 2(www.vatandownload.com).part1.rar
 
DVD17 - MAXScript Fundamentals 2(www.vatandownload.com).part2.rar

DVD 18 - آموزش تری دی مکس

DVD18 - Advanced MAXScript 1(www.vatandownload.com).part1.rar
 
DVD18 - Advanced MAXScript 1(www.vatandownload.com).part2.rar

DVD 19 - آموزش تری دی مکس

DVD19 - Particle Flow Fundamentals 1(www.vatandownload.com).part1.rar
 
DVD19 - Particle Flow Fundamentals 1(www.vatandownload.com).part2.rar

DVD 20 - آموزش تری دی مکس

DVD20 - Particle Flow Fundamentals 2(www.vatandownload.com).part1.rar
 
DVD20 - Particle Flow Fundamentals 2(www.vatandownload.com).part2.rar

DVD 21 - آموزش تری دی مکس

نرم افزار , آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: بخش ویژه دانلود کده , نرم افزار اموزشی , نرم افزار گرافیک , نرم افزار انیمیشن , دانلود فیلم , مستند آموزشی , دانلود آموزش ها , آموزش تری دی مکس ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آی پی رنک
بروز ترین مرجع دانلود

به نظر شماچه مطالبی توی وبلاگم بذارم؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بسم الله الرحمن الرحیم و آدرس mjghamechi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 250
بازدید دیروز : 13090
بازدید هفته : 14930
بازدید ماه : 14721
بازدید کل : 652184
تعداد مطالب : 1796
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 2


اشتراک و ارسال مطلب به:
یاهو مسنجر بالاترین فیس بوک دنباله فریندفید ایمیل خوشمزه کلوب تویتر گوگل باز

سئو سایت و وبلاگ

افزایش بازدید واقعی میترا رنک :: اولین و تنها سامانه رسمی افزایش بازدید و رنک وب سایت های پارسی زبان
یاس تم
مرا در یاهو دنبال کنید
محبوب کن - فیس نما

RSS

Powered By
loxblog.Com