Profit every 10 minutes!
آی پی رنک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393
بازدید : 2353
نویسنده : گرجی

یک بازی بسیار جذاب و متفاوتی است که می توان گفت گیم پلی منحصر به فردی دارد. داستان این بازی از جنگ های قدیمی قبایل چین الهام گرفته که می توان گفت اولین بازی سبک مبارزه تن به تن در نسخه های پیشین این بازی دیده شده است. در نسخه ۷ این بازی شرکت سازنده بیشتر بر روی جزئیات بازی تمرکز کرده که حاصل آن یک بازی خارق العاده ای به وجود آمده است.  صداگزاری و افکت رو ضربات سلاح ها هم در این بازی بسیار جذاب تر از نسخه های پیشین آن می باشد.  در صورتی که از طرفداران سری بازی های Dynasty Warriors هستید، نسخه ۷ آن را نباید از دست دهید.

 

Dynasty Warriors 7 PC

 

Dynasty.Warriors.7.PC.Cover دانلود بازي Dynasty Warriors 7 براي PC

 

 

همانطور که میدانیم سری بازی های Dynasty Warriors از سال ۱۹۹۶ شروع به کار کرد و در سال ۱۹۹۷ وارد عرصه بازی سازی در سبک شبیه ساز تاریخی و جنگ های قبیله ای شد . این بازی اولین بار در سبک مبارزه ی تن به تن به نمایش گذاشته شد و از اولینهای بازی های مبارزه ای سه بعدی بود . پس از این شماره شماره دو این بازی با سبک جدیدی به نام Beat ’em Up پا به دنیای بازی ها گذاشت زیرا که این سبک در بین طرفداران این بازی در کشور ژاپن محبوبیت خاصی پیدا کرده بود . سری بازی Dynasty Warriors به همین سبک کار خودش را تا سال ۲۰۰۸ که شماره ۶ این بازی را روانه بازار کرد ، ادامه داد .
نا گفته نماند که کمپانی سازنده Koei پس از ترکیب شدن باتیم Tecmo هم چنان عناوین قبلی خود را حفظ کرد و نسخه ی ۷ این بازی رو هم به استودیو Omega Force واگذار کرد .
این بازی بر اساس جنگ های قبیله ای که در زمانهای قدیم در کشور چین بود ساخته شد و الهام گرفته از امپراتوری های بزرگی بوده است که در آن زمانها در چین بزرگ برای بدست گرفتن چین به جنگ با یکدیگر می پرداختند . اگر بیشتر تاریخ را بشکافیم (با توجه به بازی) به جریان پیمان برادری Liu Bei با دو تن دیگر می باشد و این جریان از مهمترین اتفاقات تاریخ چین هست زیرا که منجر به این شد که با اتحاد این سه تن حکومت چند امپراتوری چین به یک حکومت متحد تبدیل شود و صد البته که کمپانی Koei این بازی را با دخیل کردن مقداری خیال پردازی بر اساس همین ماجرا ساخته اند.
طبق گفته ی کمپانی Koei نا هماهنگی ها در این بازی نابود شده اند . به عبارت دیگر مثلا در داستان نسخه های پیشین این بازی این امکان وجود داشت که بازی را از دید چند شخصیت دنبال کرد ! و یا یک شخصیت به چند صورت مختلف کشته میشد ! که طبق وعده های این کمپانی این ویژگی های ناهماهنگ از بین رفته اند.
همانطور که گفته شد گیم پلی این بازی هم از نظر کلی تغییری نکرده و مانند نسخه های پیشین است زیرا که سبک این بازی به دلیل انعطاف و ویرایش پذیری کم ایجاب میکنه که روی کلیات مانور ندهند و به جزئیات بازی بپردازند و این موضوع به این دلیل است که این ویژگی در بازی باعث تحول خاصی در گیم پلی نمیشود .
از قبیل این جزئیات میتوان به لحاظ کردن ویژگی های تاریخی و سینمایی کردن محیط هم اشاره کرد .
از ویژگی های دیگر این بازی می توان به سیستم حملات Musou که در این بازی قرار داده شده است اشاره کرد . که از قرار معلوم علاوه بر این که قابلیت جنگیدن با سلاح را دارد می توان با دستان خالی و به صورت انتحاری هم حملاتی را داشت . که بدین منظور این سیستم به دو بخش تقسیم شده که یک طرف مخصوص حملات با سلاح و طرفی دیگر مخصوص حملات انتحاری میباشد .
اضافه شدن حدودا ۳۶۰ فقره اسلحه هم قابل ستایش است که این مقدار در بازی آنقدر زیاد می باشد که دیگر مراحل خسته کننده و تکراری نمیشود .

اسب سواری هم در این نسخه مانند نسخه های پیشین وجود دارد و به طور کلی باید گفت که اسب در این بازی بسیار مورد نیاز می باشد زیرا که ممکن است در مراحلی از بازی مسافت های طولانی را در وقت کمی پیش روی شما بگذارد که در این صورت تنها انتخاب شما اسب میباشد . اسب ها هم در این نسخه مانند سلاحها و شخصیت ها قابل ارتقاع هستند و کاراکترهایی چون قدرت ، استقامت ، سرعت و … در این نسخه و روی این کاراکتر هم قابل ارتقاست البته بعضی اسب ها آنقدر قدرت دارند که نیاز به ارتقا نداشته باشند و در جنگها سیر عظیم و انبوهی از سربازان را نابود میکنند .
در مورد شنا کردن در آب هم میشود گفت که این بازی هم مانند ورژن قبلی این قابلیت را دارد و احتمالا ممکن است قابلیت زیر آبی رفتن هم در این نسخه اعمال شده باشد . هم چنین این مثل نسخه ی قبل می توان با اسب درون آب آمد و به اضافه ی جابجایی در آب، قایقهای دشمن را شناسایی و به آنها حمله برد و سطح آب را از وجود دشمن پاک کرد . بلند شدن گردوخاک پشت پای کاراکترهای و اسب ها هم از ویژگی های منحصر بفر این بازی است.
در مورد بازی کردن از دید چند شخصیت هم لازم به ذکره که قابلیت Chronicle Mode و عنوان Empire هم در این نسخه از بازی مانند نسخه های پیشین اعمال شده و شما میتوانید با طی کردن مراحل و آنلاک کردن کاراکتر های مربوطه از دید شخصیت های مراحل رو طی کنید .
گرافیک بازی نسبت به نسخه ی قبل پیشرفت فاحشی نداشته . به عبارتی دیگر در نسخه های قبل گرافیک شخصیت اصلی بازی به نسبت نیروهای دشمن خیلی واضح تر بود و یا گرافیک یک بیابان خیلی غیر طبیعی تر نسبت به گرافیک یک قلعه ی زیبا بود که در این مورد باید بگم که گرافیک این بازی بصورت یکسان در آمده ودر هیچ موردی کمبود و سوء گرافیکی رو نخواهیم داشت .
منبع توضیحات: انجمن پی سی ورلد

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

پردازنده : Pentium 4 2.0GHz و Athlon XP 1500+
گرافیک:GeForce 7300 GT و Radeon 9600 Series
رم:۵۱۲ MB
سیستم عامل:Win Xp 32
دایرکت ایکس:DX 9

 

تصاویر محیط بازی :

Dynasty Warriors 7sc.1.s دانلود بازي Dynasty Warriors 7 براي PC Dynasty Warriors 7sc.2.s دانلود بازي Dynasty Warriors 7 براي PC

Dynasty Warriors 7sc.3.s دانلود بازي Dynasty Warriors 7 براي PC Dynasty Warriors 7sc.4.s دانلود بازي Dynasty Warriors 7 براي PC

 

caution دانلود بازي Dynasty Warriors 7 براي PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password دانلود بازي Dynasty Warriors 7 براي PC پسورد فایل : www.downloadha.com

 

download دانلود بازي Dynasty Warriors 7 براي PC دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

download دانلود بازي Dynasty Warriors 7 براي PC دانلود پارت ۱ :       Direct Link

download دانلود بازي Dynasty Warriors 7 براي PC دانلود پارت ۲ :       Direct Link

download دانلود بازي Dynasty Warriors 7 براي PC دانلود پارت ۳ :       Direct Link

download دانلود بازي Dynasty Warriors 7 براي PC دانلود پارت ۴ :       Direct Link

download دانلود بازي Dynasty Warriors 7 براي PC دانلود پارت ۵ :       Direct Link

download دانلود بازي Dynasty Warriors 7 براي PC دانلود پارت ۶ :       Direct Link

download دانلود بازي Dynasty Warriors 7 براي PC دانلود پارت ۷ :       Direct Link

download دانلود بازي Dynasty Warriors 7 براي PC دانلود پارت ۸ :       Direct Link

download دانلود بازي Dynasty Warriors 7 براي PC دانلود پارت ۹ :       Direct Link

download دانلود بازي Dynasty Warriors 7 براي PC دانلود پارت ۱۰ :     Direct Link

download دانلود بازي Dynasty Warriors 7 براي PC دانلود پارت ۱۱ :     Direct Link

download دانلود بازي Dynasty Warriors 7 براي PC دانلود پارت ۱۲ :     Direct Link

download دانلود بازي Dynasty Warriors 7 براي PC دانلود پارت ۱۳ :     Direct Link

 




:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: بازي Dynasty Warriors 7 , دانلود Dynasty Warriors 7 براي کامپيوتر , دانلود بازي Dynasty Warriors , دانلود بازي Dynasty Warriors 7 , دانلود بازي Dynasty Warriors 7 با لينک مستقيم , دانلود بازي اکشن PC , دانلود بازي اکشن با لينک مستقيم , دانلود بازي اکشن کامپيوتر , دانلود بازي جديد کامپيوتر ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آی پی رنک
بروز ترین مرجع دانلود

به نظر شماچه مطالبی توی وبلاگم بذارم؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بسم الله الرحمن الرحیم و آدرس mjghamechi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4797
بازدید دیروز : 1381
بازدید هفته : 6387
بازدید ماه : 6178
بازدید کل : 643641
تعداد مطالب : 1796
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 2


اشتراک و ارسال مطلب به:
یاهو مسنجر بالاترین فیس بوک دنباله فریندفید ایمیل خوشمزه کلوب تویتر گوگل باز

سئو سایت و وبلاگ

افزایش بازدید واقعی میترا رنک :: اولین و تنها سامانه رسمی افزایش بازدید و رنک وب سایت های پارسی زبان
یاس تم
مرا در یاهو دنبال کنید
محبوب کن - فیس نما

RSS

Powered By
loxblog.Com