آموزش کامل ساخت یک بازی ریسینگ در یونیتی How to Build a Racing Game in Unity Profit every 10 minutes!
آی پی رنک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 24 خرداد 1393
بازدید : 1347
نویسنده : گرجی

در این دوره های کامل آموزش از شرکت Gameinstitute یاد خواهید گرفت تا چگونه یک بازی ماشین سواری را از مراحل ابتدایی تا پایانی در انجین قدرتمند یونیتی طراحی کنید . چگونه اتومبیل های مختلف با فیزیک های متنوع را خلق کنید و همچنین سایر رقبا را نیز با بهترین AI (هوش مصنوعی) ایجاد نمایید . اجرای فصل مسابقات ، جوایز ، صحنه های کات و … برای ساختن یک عنوان ریسینگ ماشین یک چالش است که به همراه این ویدئوها یاد خواهید گرفت . همچنین در این مجموعه ارزشمند ، سورس بازی GI Racing در دسترس کاربران قرار میگیرد که حتی می توانید با ویرایش سورس این بازی ، یک عنوان جدید خلق نمایید . زبان این ویدئوها انگلیسی می باشند و حدود ۱۱ ساعت آموزش نرم افزار Unity را برای شما به همراه دارد .

 

| به همراه سورس کامل بازی GI Racing برای یونیتی |

 

How to Build a Racing آموزش کامل ساخت یک بازی ریسینگ در یونیتی How to Build a Racing Game in Unity

 

 

caution آموزش کامل ساخت یک بازی ریسینگ در یونیتی How to Build a Racing Game in Unity توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

  - نرم افزار Unity version 4.2.1f4 و یا ورژن جدیدتر برای این آموزش ها لازم می باشد .

 

download آموزش کامل ساخت یک بازی ریسینگ در یونیتی How to Build a Racing Game in Unity دانلود در صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

 منبع دانلود ها




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی یونیتی , آموزش تصویری کار با یونیتی , آموزش حرفه ای یونیتی , آموزش ساخت بازی با unity , آموزش ساخت بازی ماشینی با یونیتی , آموزش طراحی بازی های کامپیوتری , آموزش کار با یونیتی , اموزش انجین Unity , اموزش بازی سازی با یونیتی , اموزش حرفه ای بازی سازی , اموزش ساخت بازی , اموزش ساخت بازی Unity , اموزش طراحی بازی , اموزش طراحی بازی با یونیتی , اموزش يونيتي , اموزش کار با یونیتی , اموزش یونیتی از مبتدی تا حرفه ای , بهترین آموزش های Unity , دانلود آموزش How to Build a Racing Game in Unity , دانلود آموزش نرم افزار یونیتی , دانلود سورس ماشین برای یونیتی , دانلود سورس های اماده یونیتی , دانلود موتور بازی سازی Unity , ساخت بازی ریسینگ با یونیتی , ساخت بازی سه بعدی با Unity , ساخت بازی کامپیوتری , سورس بازی برای یونیتی , طراحی بازی 3D بازی یونیتی , فيلم اموزش Unity 3D , فيلم اموزش ساخت بازي Unity 3D , موتور بازي سازي Unity 3D ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آی پی رنک
بروز ترین مرجع دانلود

به نظر شماچه مطالبی توی وبلاگم بذارم؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بسم الله الرحمن الرحیم و آدرس mjghamechi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12973
بازدید دیروز : 1381
بازدید هفته : 14563
بازدید ماه : 14354
بازدید کل : 651817
تعداد مطالب : 1796
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 2


اشتراک و ارسال مطلب به:
یاهو مسنجر بالاترین فیس بوک دنباله فریندفید ایمیل خوشمزه کلوب تویتر گوگل باز

سئو سایت و وبلاگ

افزایش بازدید واقعی میترا رنک :: اولین و تنها سامانه رسمی افزایش بازدید و رنک وب سایت های پارسی زبان
یاس تم
مرا در یاهو دنبال کنید
محبوب کن - فیس نما

RSS

Powered By
loxblog.Com